Czy i kiedy wyjazdy będą organizowane?

Ostatnie grupy wyjechały z Polski w marcu 2020. Wprawdzie w 4 Q 2020 r odnotowaliśmy krajowe projekty motywacyjne i nieliczne wyjazdy organizowane na bazie touroperatorskich rejsów czarterowych do Turcji czy Egiptu, jednak trudno uznać to za znaczące liczby. Kolejne, dynamiczne zmiany spowodowały, że Zleceniodawcy odsunęli w czasie składanie zapytań, a Agencje z kwartału na kwartał przesuwają prawdopodobne daty powrotu tych wyjazdów. Optymiści twierdzą, że będzie to drugi i trzeci kwartał 2021, a inni że dopiero czwarty kwartał lub pierwszy 2022. Jedno jest pewne, wyjazdy incentive w dalszej czy bliższej przyszłości będą organizowane. Dlaczego? Dlatego, że są ważnym elementem strategii biznesowej firmy, spełniają potrzebę motywowania i nagradzania pracowników, budują relacje i lojalność partnerów biznesowychŻadna inna forma nagrody nie pozostaje tak długo w emocjach i pamięci uczestników. Wspomnienia i doświadczenia z wyjazdu „niosą” ludzi, stymulują do lepszej wydajności i wyników, otwartości i wrażliwości na drugiego człowieka.

Jakie czynniki będą wpływały na decyzje podejmowane przez Klientów i Agencje? Co będzie decydowało o wyborze: organizatora, terminu, destynacji, atrakcji ?

  • nr 1 będzie to zawsze bezpieczeństwo uczestników i projektu
  • minimalizowanie ryzyka, elastyczność warunków handlowych
  • regulacje lokalne, obostrzenia i procedury oraz związane z nimi wydatki
  • dostępność usług i ich koszty: połączenia lotnicze i ceny biletów, hotele, atrakcje i gastronomia, jakość lokalnej służby zdrowia
  • dynamiczna sytuacja pandemiczna – krótsze terminy od RFP do realizacji
  • trendy i moda, marketing szeptany. Przykładem są tu ostatnio odmieniane przez wszystkie przypadki i obecne w social mediach Zanzibar czy Dominikana
  • second choice „ kierunki – np. zamiana zatłoczonej Barcelony na Alicante czy Kraj Basków, a Lizbony na rejs po rzece Douro
  • kompetencje Agencji i wykwalifikowane zasoby HR
  • wiarygodność Agencji, stabilność finansowa, wysokość ubezpieczenia

Na co będą zwracali uwagę uczestnicy wyjazdów?

  • bezpieczeństwo – Opieka Agencji 24 hrs
  • szeroki zakres ubezpieczenia
  • dostęp do aktualnych informacji poprzez komunikację , technologie, aplikacje mobilne
  • zapewnienie autentycznych doświadczeń, rzadko dostępnych turystom indywidualnym
  • mniej adrenaliny, więcej czasu wolnego z elementami relaksu i wellness
  • spersonalizowana obsługa uwzględniająca indywidualne preferencje: dieta zainteresowania, możliwość wyboru atrakcji, orientacja seksualna
  • interakcja z lokalną społecznością, angażujące inicjatywy z obszaru eko
  • elastyczność ze strony opiekunów grupy, szybkie reagowanie na zmiany

 Świat wyjazdów incentive będzie się zmieniał z każdym miesiącem. Wiele niewiadomych będzie nam towarzyszyć, ale nie zniechęci to świadomych tego narzędzia klientów. Już teraz odnotowujemy zainteresowanie wyjazdami i otrzymujemy pierwsze poważne zapytania na 2021 r.

W tym szczególnym czasie rola Agencji zmieni się. Wystąpi większa potrzeba usług doradztwa i konsultacji zorientowanych na wsparcie Klienta w podejmowaniu decyzji. Wzrośnie też u Klientów świadomość wartości pracy Agencji i konieczności budowania partnerstwa w biznesie.

Zadanie przygotowania oferty i realizacji wyjazdu firmy będą powierzać Agencjom, które przygotowane są na ten nowy czas: mają odpowiednie zaplecze, ubezpieczenie, stabilność finansową i zasoby HR.

Mam wielką nadzieję, że po roku od zatrzymania wyjazdów zagranicznych powoli rynek powróci do zapytań ofertowych, a Agencje cieszyć się będą projektowaniem ekscytujących programów. Zgodnie z trendami wiosną swoje miejsce znajdą jako pierwsze wyjazdy incentive w  Polsce. To wyjazdy krótsze, z mniejszym budżetem, krótkim czasem dojazdu, w niewielkich grupach. Już jesienią 2020r „zwinne” Agencje z powodzeniem zorganizowały pełne emocji, zabawy i autentycznych doświadczeń programy w naszym kraju. Nowoczesna baza hotelowa, gastronomia, nowe miejsca do spotkań interaktywnych i rozwijania wiedzy, atrakcje tematyczne i różnorodne regiony nie ustępują tym z zagranicy.

 Motywacja pracowników i partnerów to bardzo ważne element zarządzania biznesem, a motywacja przez wspólny wyjazd działa ze zdwojoną siłą.

Zadanie to warto powierzyć profesjonalistom, którzy zadbają o bezpieczeństwo i wykonanie założeń projektu: ROO i ROI.

Złóż zapytanie dot. współpracy

Błąd: Brak formularza kontaktowego.