Blog

REGENERATIVE TRAVEL
REGENERATIVE TRAVEL

Przemysł turystyczny to złożona sieć milionów dostawców i konsumentów, którzy wymieniają się doświadczeniami, sprzedają swoje usługi. Tradycyjny model tych relacji buduje się wokół zwiększenia liczby odwiedzających, aby zapewnić zwrot z inwestycji i mnożyć przychody. Niestety te konwencjonalne modele turystyki często ignorują rzeczywistą kondycję odwiedzanych miejsc i związanej z nimi branży turystycznej. Covid-19 pokazał światu jak bardzo branża turystyczna, hotelarska i gastronomiczna  jest narażona na różne czynniki zewnętrzne, a jednocześnie jak nieprzemyślane…

Read more

TOP 5 Incentive Travel Trends
TOP 5 Incentive Travel Trends

Trend 1: Krótki czas od przetargu do realizacji      Czas od ogłoszenia przetargu do realizacji projektu jest często tak krótki, że można przewidzieć nawet zatory w łańcuchu dostaw usług.  Myślę tu o braku możliwości rezerwacji odpowiedniej liczby miejsc w samolocie, braku dostępu sensownej ceny grupowej, braku dostępności pokoi w hotelach w przewidywanym budżecie. To też może powodować, zbyt mało czasu dla Agencji na porządne zarządzenie projektem incentive, na zarządzenie ryzykiem, na sprawdzenie wszystkich usług , dostawców, dokumentów,  Nie znaczy to, że incentive organizowany w trybie pilnym się nie uda, ale może…

Read more

Trade Fairs, is it worth participating?
Trade Fairs, is it worth participating?

Czy warto brać udział w branżowych targach? Co z nich wynosimy? To pytanie często sobie zadajemy, kiedy dostajemy kolejne zaproszenie.Branża turystyczna kocha podróże, jesteśmy z natury bardzo relacyjni i lubimy się spotykać, rozmawiać, bawić się na branżowych imprezach. Europejskie branżowe targi MICE – EIBTM w Barcelonie czy IMEX we Frankfurcie to jedne z tych targów, na których można powiedzieć należałoby by być, czy to w roli exhibitora czy buyera. Targom towarzyszą imprezy organizowane przez wystawców. W czasie pandemii targi albo odbywają się online, hybrydowo, lub na miejscu, jak EIBTM 2021 w Barcelonie…

Read more

Bezpieczne wyjazdy incentive, nowa rzeczywistość i wyzwania dla Agencji i Klientów.
Bezpieczne wyjazdy incentive, nowa rzeczywistość i wyzwania dla Agencji i Klientów.

Wyjazdy incentive powróciły. Nieco odmienione, z innymi lub dodatkowymi wymaganiami, nie bójmy się powiedzieć utrudnieniami. Mimo tych ograniczeń i konieczności dostosowania działań i decyzji do nowych okoliczności,  wyjazdy są planowane i organizowane. Dzieje się tak dlatego, że Klienci mają świadomość, że ta forma motywowania jest jedną z najbardziej skutecznych .  W nowej rzeczywistości można zdefiniować trendy i nowe wyzwania, które zarysowały się w minionych kilkunastu miesiącach. Trendy i zachowania kształtują wszyscy interesariusze tego segmentu turystyki biznesowej: Zleceniodawcy– Klienci, Zleceniobiorcy- Agencje Incentive i ich Kontrahenci i wreszcie Uczestnicy wyjazdów.…

Read more

Bezpieczeństwo wyjazdów incentive
Bezpieczeństwo wyjazdów incentive

Zapraszam do lektury cyklu artykułów, w których udzielę  odpowiedzi na pytania: Jakie pierwsze kroki Zleceniodawca powinien podjąć aby zapewnić bezpieczeństwo projektu? Jak Agencje przygotowane są na realizacje wyjazdów  w nowej rzeczywistości? Co ważne będzie dla Uczestnika wyjazdu incentive? W pierwszym artykule   zwracam uwagę na bezpieczeństwo w aspekcie formalnym: bezpieczeństwo kontraktu, wizerunkowe i bezpieczeństwo projektu. Co powinny wiedzieć działy zakupów i działy prawne planując program motywacyjny, którego nagrodą jest wyjazd incentive? Od czego zacząć? W obecnych czasach bezpieczeństwo to słowo numer 1 każdego wyjazdu,…

Read more

Odpowiedzialne podróżowanie / Responsible travel
Odpowiedzialne podróżowanie / Responsible travel

Wiele się ostatnio mówi o tym, że czas pandemii i zamknięcia w domu uwrażliwił nas na problemy innych ludzi, przewartościował nasze życie, zwrócił oczy i myśli na sprawy, na które do tej pory nie mieliśmy czasu i głowy w gąszczu codziennych obowiązków i pośpiechu A jak to jest z podróżami? Czy również w tym aspekcie okres spowolnienia spowodował, że wybierając się w podróż, służbową czy prywatną, we własnym kraju czy zagranicę myślicie jaki ślad po sobie pozostawiacie? Czy przygotowujecie się do wyjazdu biorąc pod uwagę lokalne zwyczaj i tradycje, ochronę środowiska, potrzeby lokalnej…

Read more

Czy programy CSR mogą być ciekawym punktem w programu na wyjeździe motywacyjnym czy integracyjnym?
Czy programy CSR mogą być ciekawym punktem w programu na wyjeździe motywacyjnym czy integracyjnym?

Czy CSR rozwiąże problemy planety? Czy programy CSR mogą być ciekawym punktem w programu na wyjeździe motywacyjnym czy integracyjnym? Współczesny świat nie jest w dobrej kondycji, ani ludzie ani planeta Ziemia. Z czym się właściwie mierzymy? To nierówności społeczne, zachwiany dostęp do edukacji i opieki zdrowotnej, dramatyczne zanieczyszczenie środowiska w wielu rejonach świata, ekstensywna gospodarka niszcząca zasoby naturalne i przyrodę. Czy możemy temu zaradzić? Zatrzymać to? W pojedynkę dość trudno, ale jeśli uruchomimy organizacje, firmy, grupy ludzi to możemy zdziałać wiele. Odpowiedzią…

Read more

Złóż zapytanie dot. współpracy

Błąd: Brak formularza kontaktowego.