Pobierz Raport Event Marketing 22/23 – Wyzwania przemysłu spotkań w niepewnych czasach. [PL] [PDF]
![Raport Event Marketing 22/23 – Wyzwania przemysłu spotkań w niepewnych czasach. [PDF]](https://miceexpert.pl/wp-content/uploads/2023/07/eventmarketing22-23-2-738x408.jpg)
Pobierz Raport Event Marketing 22/23 – Wyzwania przemysłu spotkań w niepewnych czasach. [PL] [PDF]
W grudniu 2019 roku Zoom odnotował 10 milionów użytkowników dziennie. Trzy miesiące później liczba ta skoczyła do ponad 300 milionów. Podobne wzrosty odnotowały inne platformy spotkań wirtualnych. Dlaczego? Bo spotkanie to narzędzie biznesowe. Bez rozmowy, wymiany informacji i pomysłów biznes i nauka nie będą się rozwijać. Jak zatem będą wyglądały spotkania w przyszłości? Z pewnością spotkania online i hybrydowe pozostaną z nami, ze względu na łatwość uczestniczenia w nich z dowolnego miejsca na świecie, niższe koszty i tak obecnie mocno…
Podróże w 2022 roku powróciły z wielkim impetem i to te prywatne i firmowe, indywidualne i grupowe. Ruch lotniczy na świecie osiągnął 70% poziomu roku 2019, a liczba przyjazdów w 2022 roku na świecie to aż 917 milionów. W porównaniu z rokiem 2019, kiedy podróżowało ponad 1,5 miliarda podróżnych może wydawać się mało. Jednak wyniki te są bardzo dobre z uwagi na ograniczenia, które wciąż obowiązywały w wielu miejscach na świecie. Mam na myśli nie tylko ograniczenia w związku z pandemią: konieczność testów, zamknięte granice – jak…
Pobierz The Ultimate Guide to Planning Sustainable Meetings Skift Meetings [PDF]
Pobierz Informację Prasową – [LINK]
Przemysł turystyczny to złożona sieć milionów dostawców i konsumentów, którzy wymieniają się doświadczeniami, sprzedają swoje usługi. Tradycyjny model tych relacji buduje się wokół zwiększenia liczby odwiedzających, aby zapewnić zwrot z inwestycji i mnożyć przychody. Niestety te konwencjonalne modele turystyki często ignorują rzeczywistą kondycję odwiedzanych miejsc i związanej z nimi branży turystycznej. Covid-19 pokazał światu jak bardzo branża turystyczna, hotelarska i gastronomiczna jest narażona na różne czynniki zewnętrzne, a jednocześnie jak nieprzemyślane…
POBIERZ PDF
Trend 1: Krótki czas od przetargu do realizacji Czas od ogłoszenia przetargu do realizacji projektu jest często tak krótki, że można przewidzieć nawet zatory w łańcuchu dostaw usług. Myślę tu o braku możliwości rezerwacji odpowiedniej liczby miejsc w samolocie, braku dostępu sensownej ceny grupowej, braku dostępności pokoi w hotelach w przewidywanym budżecie. To też może powodować, zbyt mało czasu dla Agencji na porządne zarządzenie projektem incentive, na zarządzenie ryzykiem, na sprawdzenie wszystkich usług , dostawców, dokumentów, Nie znaczy to, że incentive organizowany w trybie pilnym się nie uda, ale może…
Czy warto brać udział w branżowych targach? Co z nich wynosimy? To pytanie często sobie zadajemy, kiedy dostajemy kolejne zaproszenie.Branża turystyczna kocha podróże, jesteśmy z natury bardzo relacyjni i lubimy się spotykać, rozmawiać, bawić się na branżowych imprezach. Europejskie branżowe targi MICE – EIBTM w Barcelonie czy IMEX we Frankfurcie to jedne z tych targów, na których można powiedzieć należałoby by być, czy to w roli exhibitora czy buyera. Targom towarzyszą imprezy organizowane przez wystawców. W czasie pandemii targi albo odbywają się online, hybrydowo, lub na miejscu, jak EIBTM 2021 w Barcelonie…
Wyjazdy incentive powróciły. Nieco odmienione, z innymi lub dodatkowymi wymaganiami, nie bójmy się powiedzieć utrudnieniami. Mimo tych ograniczeń i konieczności dostosowania działań i decyzji do nowych okoliczności, wyjazdy są planowane i organizowane. Dzieje się tak dlatego, że Klienci mają świadomość, że ta forma motywowania jest jedną z najbardziej skutecznych . W nowej rzeczywistości można zdefiniować trendy i nowe wyzwania, które zarysowały się w minionych kilkunastu miesiącach. Trendy i zachowania kształtują wszyscy interesariusze tego segmentu turystyki biznesowej: Zleceniodawcy– Klienci, Zleceniobiorcy- Agencje Incentive i ich Kontrahenci i wreszcie Uczestnicy wyjazdów.…
Błąd: Brak formularza kontaktowego.