Pobierz The Ultimate Guide to Planning Sustainable Meetings Skift Meetings [PDF]
Pobierz Informację Prasową – [LINK]
Przemysł turystyczny to złożona sieć milionów dostawców i konsumentów, którzy wymieniają się doświadczeniami, sprzedają swoje usługi. Tradycyjny model tych relacji buduje się wokół zwiększenia liczby odwiedzających, aby zapewnić zwrot z inwestycji i mnożyć przychody. Niestety te konwencjonalne modele turystyki często ignorują rzeczywistą kondycję odwiedzanych miejsc i związanej z nimi branży turystycznej. Covid-19 pokazał światu jak bardzo branża turystyczna, hotelarska i gastronomiczna jest narażona na różne czynniki zewnętrzne, a jednocześnie jak nieprzemyślane…
POBIERZ PDF
Trend 1: Krótki czas od przetargu do realizacji Czas od ogłoszenia przetargu do realizacji projektu jest często tak krótki, że można przewidzieć nawet zatory w łańcuchu dostaw usług. Myślę tu o braku możliwości rezerwacji odpowiedniej liczby miejsc w samolocie, braku dostępu sensownej ceny grupowej, braku dostępności pokoi w hotelach w przewidywanym budżecie. To też może powodować, zbyt mało czasu dla Agencji na porządne zarządzenie projektem incentive, na zarządzenie ryzykiem, na sprawdzenie wszystkich usług , dostawców, dokumentów, Nie znaczy to, że incentive organizowany w trybie pilnym się nie uda, ale może…
Czy warto brać udział w branżowych targach? Co z nich wynosimy? To pytanie często sobie zadajemy, kiedy dostajemy kolejne zaproszenie.Branża turystyczna kocha podróże, jesteśmy z natury bardzo relacyjni i lubimy się spotykać, rozmawiać, bawić się na branżowych imprezach. Europejskie branżowe targi MICE – EIBTM w Barcelonie czy IMEX we Frankfurcie to jedne z tych targów, na których można powiedzieć należałoby by być, czy to w roli exhibitora czy buyera. Targom towarzyszą imprezy organizowane przez wystawców. W czasie pandemii targi albo odbywają się online, hybrydowo, lub na miejscu, jak EIBTM 2021 w Barcelonie…
Wyjazdy incentive powróciły. Nieco odmienione, z innymi lub dodatkowymi wymaganiami, nie bójmy się powiedzieć utrudnieniami. Mimo tych ograniczeń i konieczności dostosowania działań i decyzji do nowych okoliczności, wyjazdy są planowane i organizowane. Dzieje się tak dlatego, że Klienci mają świadomość, że ta forma motywowania jest jedną z najbardziej skutecznych . W nowej rzeczywistości można zdefiniować trendy i nowe wyzwania, które zarysowały się w minionych kilkunastu miesiącach. Trendy i zachowania kształtują wszyscy interesariusze tego segmentu turystyki biznesowej: Zleceniodawcy– Klienci, Zleceniobiorcy- Agencje Incentive i ich Kontrahenci i wreszcie Uczestnicy wyjazdów.…
Zapraszam do lektury cyklu artykułów, w których udzielę odpowiedzi na pytania: Jakie pierwsze kroki Zleceniodawca powinien podjąć aby zapewnić bezpieczeństwo projektu? Jak Agencje przygotowane są na realizacje wyjazdów w nowej rzeczywistości? Co ważne będzie dla Uczestnika wyjazdu incentive? W pierwszym artykule zwracam uwagę na bezpieczeństwo w aspekcie formalnym: bezpieczeństwo kontraktu, wizerunkowe i bezpieczeństwo projektu. Co powinny wiedzieć działy zakupów i działy prawne planując program motywacyjny, którego nagrodą jest wyjazd incentive? Od czego zacząć? W obecnych czasach bezpieczeństwo to słowo numer 1 każdego wyjazdu,…
Wiele się ostatnio mówi o tym, że czas pandemii i zamknięcia w domu uwrażliwił nas na problemy innych ludzi, przewartościował nasze życie, zwrócił oczy i myśli na sprawy, na które do tej pory nie mieliśmy czasu i głowy w gąszczu codziennych obowiązków i pośpiechu A jak to jest z podróżami? Czy również w tym aspekcie okres spowolnienia spowodował, że wybierając się w podróż, służbową czy prywatną, we własnym kraju czy zagranicę myślicie jaki ślad po sobie pozostawiacie? Czy przygotowujecie się do wyjazdu biorąc pod uwagę lokalne zwyczaj i tradycje, ochronę środowiska, potrzeby lokalnej…
Czy CSR rozwiąże problemy planety? Czy programy CSR mogą być ciekawym punktem w programu na wyjeździe motywacyjnym czy integracyjnym? Współczesny świat nie jest w dobrej kondycji, ani ludzie ani planeta Ziemia. Z czym się właściwie mierzymy? To nierówności społeczne, zachwiany dostęp do edukacji i opieki zdrowotnej, dramatyczne zanieczyszczenie środowiska w wielu rejonach świata, ekstensywna gospodarka niszcząca zasoby naturalne i przyrodę. Czy możemy temu zaradzić? Zatrzymać to? W pojedynkę dość trudno, ale jeśli uruchomimy organizacje, firmy, grupy ludzi to możemy zdziałać wiele. Odpowiedzią…