Media niestety nie pomagają organizatorom, doniesienia obecne są w każdym wydaniu wiadomości i w każdym medium. Zasięg oddziaływania wirusa zwiększa się praktycznie codziennie i mimo, że liczba zgonów poza Chinami jest minimalna to jednak obawa o bezpieczeństwo i niepewność będzie nam jeszcze towarzyszyć tak długo, jak długo nie zostanie wynalezione antidotum i powstrzymana liczba nowych zarażeń. Jak to wpływa na turystykę, targi, spotkania i wyjazdy incentive? Bardzo trudna sytuacja jest w sektorze targów i konferencji, które zaplanowano w Chinach, w krajach i prowincjach ościennych oraz z udziałem firm…

MSZ i GIS zalecają ostrożność w planowaniu wyjazdów do Chin, a podróże do prowincji Hubei są niewskazane. Co to oznacza dla organizatorów i klientów? Branża Incentive jest niezwykle wrażliwa na wszelkie wahania, zmiany, nagłe sytuacje. Z takim właśnie przypadkiem mierzymy się w ostatnich dniach. Słowo „koronowirus” odmieniane przez wszystkie przypadki, dla nas nieodłącznie związane jest z innym słowem jakim jest „bezpieczeństwo”. Dla każdego organizatora bezpieczeństwo projektu, a w szczególności dla uczestników wyjazdu, to cel nadrzędny. Co możemy zrobić, aby…