Czy i kiedy wyjazdy będą organizowane? Ostatnie grupy wyjechały z Polski w marcu 2020. Wprawdzie w 4 Q 2020 r odnotowaliśmy krajowe projekty motywacyjne i nieliczne wyjazdy organizowane na bazie touroperatorskich rejsów czarterowych do Turcji czy Egiptu, jednak trudno uznać to za znaczące liczby. Kolejne, dynamiczne zmiany spowodowały, że Zleceniodawcy odsunęli w czasie składanie zapytań, a Agencje z kwartału na kwartał przesuwają prawdopodobne daty powrotu tych wyjazdów. Optymiści twierdzą, że będzie to drugi i trzeci kwartał 2021, a inni że dopiero…
Wyjazdy incentive. Organizować czy nie? A jeśli tak to dokąd? Czy Polska może zastąpić inne destynacje? Wyjazdy incentive to uznane narzędzie biznesowe, które przynosi efekty ekonomiczne i pozaekonomiczne. Wyjazdy motywują do większej produktywności, do innowacyjności, budują relacje z kontrahentami, zwiększają poziom identyfikacji z firmą, poprawiają morale pracowników i maja pozytywny wpływ na wizerunek przedsiębiorstwa. Są na to dowody, firmy mierzą w tym obszarze nie tylko ROI ( Return of Investment), ale też ROO ( Return of Objective, czy ROR ( Return of…
W ostatnim czasie dużo mówi się o trendach w organizacji Incentive. Jednym z takich trendów jest projektowanie doświadczeń. W naszej firmie przykładamy do tego trendu bardzo wiele uwagi, a właściwie jest to tzw. „a must” każdego programu wyjazdu. Zawsze wychodzimy z inicjatywą i proponujemy takie rozwiązania naszym klientom, ale też coraz częściej się zdarza, że sami o nie pytają. W briefach klienci piszą, że mają to być doświadczenia unikalne, takie jakich goście sami nie otrzymają kupując wakacje u toureoperatora. Cieszy…
Media niestety nie pomagają organizatorom, doniesienia obecne są w każdym wydaniu wiadomości i w każdym medium. Zasięg oddziaływania wirusa zwiększa się praktycznie codziennie i mimo, że liczba zgonów poza Chinami jest minimalna to jednak obawa o bezpieczeństwo i niepewność będzie nam jeszcze towarzyszyć tak długo, jak długo nie zostanie wynalezione antidotum i powstrzymana liczba nowych zarażeń. Jak to wpływa na turystykę, targi, spotkania i wyjazdy incentive? Bardzo trudna sytuacja jest w sektorze targów i konferencji, które zaplanowano w Chinach, w krajach i prowincjach ościennych oraz z udziałem firm…
MSZ i GIS zalecają ostrożność w planowaniu wyjazdów do Chin, a podróże do prowincji Hubei są niewskazane. Co to oznacza dla organizatorów i klientów? Branża Incentive jest niezwykle wrażliwa na wszelkie wahania, zmiany, nagłe sytuacje. Z takim właśnie przypadkiem mierzymy się w ostatnich dniach. Słowo „koronowirus” odmieniane przez wszystkie przypadki, dla nas nieodłącznie związane jest z innym słowem jakim jest „bezpieczeństwo”. Dla każdego organizatora bezpieczeństwo projektu, a w szczególności dla uczestników wyjazdu, to cel nadrzędny. Co możemy zrobić, aby…